ReadyPlanet.com
dot
ค้นหาสินค้า Audiocity


  [Help]
dot
ใบเสนอราคา
dot
Audiocity
dot
bulletไดนามิกไมโครโฟน
bulletคอนเดนเซอร์ ไมโครโฟน
bulletไมโครโฟนไร้สาย
bulletMicrophone Accessories
bulletมิกเซอร์ อนาล็อก
bulletดิจิตอล มิกเซอร์
bulletPower-Mixer
bulletAudio Interface
bulletเครื่องขยายเสียง
bulletเครื่องขยายเสียงแบบไลน์
bulletตู้ลำโพง
bulletตู้ลำโพงมีขยายในตัว
bulletตู้ลำโพงซับเบส
bulletลำโพงติดเพดาน
bulletลำโพง คาราโอเกะ
bulletลำโพงมอนิเตอร์
bulletลำโพงฮอร์น
bulletอุปกรณ์ลำโพง
bulletตู้ลำโพงพกพา
bulletโทรโข่ง Megaphone
bulletเครื่องเสียงแบบกระเป๋าหิ้ว
bulletชุดเครื่องเสียงเคลื่อนย้าย
bulletคอมเพรสเซอร์/ลิมิตเตอร์
bulletครอสโอเวอร์
bulletอีควอไลเซอร์
bulletเอฟเฟค Effects
bulletเอ็กเพนเดอร์/เกท
bulletDSP โปรเซสเซอร์
bulletชุดไมค์ประชุม
bulletไมค์ประชุมไร้สาย
bulletVideo Conference
bulletPro Tools เครื่องบันทึกเสียง
bulletเครื่องเสียงพกพา
bulletเครื่องเสียงห้องประชุม
bulletป้ายไฟ LED


AudioCity
แบนเนอร์ตัวอย่าง
ซื้อเครื่องเสียง ที่ ออดิโอซิตี้
AUDIOCITY


MIDAS Venice 240  
รหัส : Venice 240
ยี่ห้อ : MIDAS
รุ่น : Venice 240
รายละเอียดย่อ :
Audio Console 24 Channel, 16 Mono-Inputs, 4 Stereo-Line/Mono-Mic-Input Channels
รายละเอียดทั้งหมด :

 

Midas VENICE 240 Audio Console 24 Channel, 16 Mono-Inputs, 4 Stereo-Line/Mono-Mic-Input Channels (VENICE-240 VENICE240)
 

 

General Information

Manufacturer Midas
Manufacturer Part Number VENICE 240
Product Line Audio Consoles
Product Name VENICE 240
Marketing Information
Venice is Midas' first truly compact console built in direct response to customer demand.
It does exactly what was asked in that it provides a high quality alternative in a huge number of applications where previously Midas was not an option.
These range from smaller conference or live band applications, to effects returns or additional inputs in a large multi-console application, or indeed as part of a small complete mobile system.
It also provides the perfect feature set for live acts who need to mix their own FOH and monitor sound from on-stage, and is compact and light enough to fit on even the most cramped performance area.
As usual, Midas has paid attention to the details that set their consoles apart taking care to provide high quality mic preamps and a stable, responsive EQ section, just as they do on their larger consoles.
The simple but intuitive outputs make the overall configuration of the console extremely quick and easy to use.
Features
Inputs Mono-Inputs (Mic/Line) with Inserts 16 
Stereo-Line/Mono-Mic-Input Channels 4/4 
Stereo-Effect-Returns (Line) 4 
Stereo-Tape-Return (Line) 1 left/right
Busses Subgroups 4 
Aux Pre-Fader (Monitor) 2 
Aux Post-Fader (Effects) 2 
Aux switchable Pre/Post-Fader 2 
Master L/R 2 
Mono-PFL 1 
Stereo-AFL 2
Outputs Subgroups (with Inserts) 4 impedanced balanced 1/4 inch jacks 
Aux Pre-Fader (Monitor) 2 XLR (balanced) 
Aux Post-Fader (Effects) 2 impedanced balanced 1/4 inch jacks 
Aux switchable Pre/Post-Fader 2 XLR (balanced) 
Master (with Inserts) 2 XLR (balanced) 
Master B Out 2 XLR (balanced) (switchable Mono/Stereo, pre-post Fader) 2 XLR (balanced) 
Tape Send (Recording) 1 Stereo (Phono) 
Direct Outputs (1/4 inch Jack) 16 
Stereo-Headphones 2 Stereo-1/4 inch jack 
Stereo-Speakers 2 impedanced balanced 1/4 inch jacks
Additional Features Connector for desk lamps 2 x 12V/5W (4-Pin XLR) 
19“-rack-mounting- kit, - 
rotatable connector panel -
Accessories Dust Cover (included)
12 V Desk Lamp (not included)
Input Transformer (not included)
Specifications
Input Impedance Mic 2 Kohms Balanced 
Line 20 Kohms Balanced
Input Gain Mic Continuously variable 0dB to +60dB 
Line (Mono Channell) Continuously variable -20dB to +40dB 
Line (Stereo Channel) Continuously variable -10dB to +20dB 
Line Level Inputs 0dB
Maximum Input Level Microphone and Line +22dBu 
Line Level Inputs (Mono) +42dBu 
Line Level Inputs (Stereo) +22dBu
CMR at 1kHz Mic (Gain +30dB) > 80dB 
Line > 40dB
CMR at 100Hz Mic (Gain +30dB) 70dB typical
Frequency Response (20Hz-20kHz) Mic to Mix (Gain +60dB) + 0dB to -1dB
Noise (20Hz-20kHz) Mic EIN ref. 150gain +60dB -129dBu 
Mic EIN ref. 150gain 0dB -107dBu
System Noise (20Hz-20kHz) Summing Noise (12 channels routed, faders down) -90dBu 
Line to Mix Noise (12 channels routet at 0dB) -84dBu
Distortion at 1kHz Mic to Insert (+30dB Gain. +20dBu Output) Typ 0,0007% 
Mic to Master (+30dB Gain, +20dBu Output) < 0,009%
Crosstalk at 1kHz Channel to Channel < -80dB 
Mix to Mix < -80dB 
Channel to Mix < -80dB 
Fader Attenuation > 100dB 
Switch Rejection > 100dB
Output Impedance Line Outputs 75 Ohm balanced 
Headphones to drive 32 Ohm
Maximum Output Level Master Outputs +25dBu 
Line Outputs +22dBu 
Headphones +22dBu / 600
Nominal Signal Level Microphone - 60dBu to 0dBu 
Line 0dBu
Equaliser Mono Channel Hi Pass Filter 2nd order Butterworth, 80Hz 
Treble +/-15dB at 12kHz (Shelv) 
Hi Mid Continuously variable 100Hz to 2kHz (1 Oct) +/-15dB 
Lo Mid Continuously variable 400Hz to 8kHz (1 Oct) +/-15dB 
Bass + /-15dB at 80Hz (Shelv)
Equaliser Stereo Channel Treble +/-15dB at 12kHz (Shelv) 
Hi Mid 3kHz (1,4 Oct) +/-15dB 
Lo Mid 300Hz (1,4 Oct) +/-15dB 
Bass +/-15dB at 80Hz (Shelv)
Size (mm/inch) Width 698 / 27.5“ 
Depth 568 / 22.4“ 
Heights 194 / 7.6“

 

 

จำนวน